Denne bloggen er gammel

Alle innlegg er flyttet til min nye reiseblogg på wordpress.com.

mandag 9. mai 2011

Middag på Dos Caminos

Dos Caminos i Meatpacking District
Den siste felles middagen ble holdt på den meksikanske restauranten Dos Caminos i Meatpacking District. Restauranten ligger i en liten, gammel bygning midt i dette utelivsstrøket. Servicen her kan ikke sies å være den aller raskeste, men de var påpasselige med å fylle opp med nachos og en veldig god guakamole, og ta bestillinger på drinker. Resulatet var at flere var i ferd med å spise meg mette på guakamole før forrettene kom. Min hovedrett var en fisk jeg ikke husker navnet på, og den smakte helt greit, mens de som hadde bestilt enchiladas var mindre førnøyde.

Etter middagen ble det en liten tur til en fullstappet bar like over gaten, men jeg fant fort ut at det var like greit å komme seg til hotellet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten