Denne bloggen er gammel

Alle innlegg er flyttet til min nye reiseblogg på wordpress.com.

onsdag 5. juli 2017

Lunsj på Veggera

3 tynne pølser i stabel ved siden av en flaske Mythos øl i bakgrunnen. I forgrunnen en liten haug med grønnsaker.
Kretiske pølser med stekte grønnsaker.

Vi hadde spist lunsj på Veggera før, og denne vindfulle dagen hadde de gjerdet inn solsengene sine med et nett for å stagge sandstormen, noe som gjorde dette til det eneste stedet på stranden vi kunne holde ut å være. Av samme grunn valgte vi å spise lunsj på dette stedet. Vi var jo fornøyde med maten forrige gang vi spiste her.

Strandstolene kostet også her 6 euro per stykk, men det har ingen kvantumsrabatt. Dermed er det fortsatt Palm Tree som har den billigste dealen for oss.

Til lunsj valgte Ylva en baguett, Brage omelett, Ina en grillet feta og jeg traditional Cretan sausages. Pølsene min var kjøttfulle og veldig gode. Tror jeg må finne noen slike i butikken og ta med meg hjem. Ina skrøt også av sin grillede fetaost, men var mindre fornøyd med sitronjuicen sin, som var litt for tam.

I tillegg en vanlig runde drikke med øl, juice og brus drakk vi også to frappe. For dette betalte vi 41 euro. Litt i overkant for en lunsj, synes jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten