Denne bloggen er gammel

Alle innlegg er flyttet til min nye reiseblogg på wordpress.com.

onsdag 11. mai 2011

Trump Soho

Trump Soho
Trump Soho er et godt utstyrt hotell med proff betjening. Skulle dog gjerne ha bodd i en høyere etasje med bedre utsikt når man først skal bo i en skyskraper. Noen løsninger syntes jeg var upraktiske, bl.a. at det ikke var en dør mellom soverom og bad (do og dusj var bak dører heldigvis, men ikke badekaret), og det tok meg noen dager før jeg forsto hvordan man får varmtvann i dusjen. Hotellfrokosten kommer i tillegg og serveres i hotellrestauranten hvor man bestiller retter fra en meny. Den eneste frokosten jeg spiste her besto av porserte egg, og det var ingen grunn til å klage på maten. Skulle jeg reist med egne penger hadde jeg nok aldri hatt råd til å bo her, men jeg liker gjerne litt mindre dimensjoner på hotellene også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten