Denne bloggen er gammel

Alle innlegg er flyttet til min nye reiseblogg på wordpress.com.

torsdag 18. juli 2013

Middag på Cubanga

Etter en lang og varm dag på Gibraltar tok vi en avkjølende dukk i bassenget før jeg og barna gikk for å spise middag. Vi valgte å gå mot marinaen langs stranda for å finne et sted vi likte. Det var ganske langt mellom serveringstedene på denne strekningen, og vi var neste fremme ved marinaen før vi bestemte oss for Cubanga Beach Club, langt nede på stranden.

Mørket senker seg på Cubanga

Cubanga Beach Club er som navnet antyder et sted som nok legger mest energi i drinker og lette måltider, men menyens meat paella fristet meg. Det viste seg at denne var for minst 2 personer, og det eneste alternativet som var mer spennende enn hamburger var kalvenyrer. Innmat har hittil vært utenfor min komfortsone, så kalvenyerer har jeg aldri smakt før. Men etter at jeg hadde vent meg til smaken likte jeg det veldig godt. Barna spiste "det vanlige", og inkludert 2 brus, en sangria til aperitif og en stor øl for å kompensere for den femi drinken, kom regningen på i underkant av 50 euro. Betjeningen gjorde nok så godt de kunne, men de har fortsatt en del å gå på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten