Denne bloggen er gammel

Alle innlegg er flyttet til min nye reiseblogg på wordpress.com.

lørdag 16. mai 2015

Sea Residence

Bakgård med svømmebasseng.
Svømmebassengene i bakgården på Sea Residence.

Vi hadde de fleste overnattingene på Sea Residence i Pasay City, like ved Mall of Asia. I dette området bygges det flere leilighetskomplekser som forhåpentligvis vil bringe mer liv og røre til området, hvor begivenhetene foreløpig er veldig sentrert rundt MoA.

Sea Residence synes å være et slikt kompleks med leiligheter bygget med tanke på ferie og utleie. Det består av flere blokker med hver sin resepsjon. Anlegget har en fin bakgård med flere svømmebassenger. Leiligheten er en liten ett-roms, akkurat stor nok for en person, men ikke stort mer. Det har et bad med dusj, kjøkken med mikro og kjøleskap, tv og et skrivebord. Det er en egen trådløs ruter her, men jeg er usikker på om jeg er på riktig nett. Det var også en nettverkskabel som jeg koblet til pc'en, men hastigheten er uansett lav. Men dette er som nevnt private leiligheter, så hva som finnes av fasiliteter er opp til hver enkelt utleier. Pris for oppholdet aner jeg ikke, det er brudeparet som spanderer dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten