Denne bloggen er gammel

Alle innlegg er flyttet til min nye reiseblogg på wordpress.com.

lørdag 26. mars 2016

Middag på Harbor House

Stort trehus i kveldsmørket.
Inngangen til Harbor House.

Enda et måltid ble inntatt på Seaport Village. Denne gangen gikk vi til den mest markante bygningen av alle, Harbor House, som ligger på det høyeste punktet. Det lukter litt turistfelle av en slik dominerende bygning, men det skulle vise seg at vi ikke kom til å angre på besøket.

Vi fikk et bord under varmelampene ute på terrassen. Både Ina og jeg bestilte en seared chicken, og det er lenge siden noen av oss har smakt en så saftig og smakfull kylling. Denne gangen drakk Ina et glass hvitvin til, men ølsmakerrunden min nå hadde kommet til Modern Times, et lyst øl av session-typen, med et hint av lime i smaken. Til dessert ble det creme brulee på meg og kaffe til Ina.

I motsetning til de fleste andre steder vi spiste, klarte de her å dele opp regningen, slik at det ble enklere å betale hver for oss. For Ina og meg kostet måltidet 90 dollar før driks var lagt til. Og driks må man legge til, for det er visst den eneste lønna kelnerne får.

En dyp tallerken med kylling og et halvfullt glass med øl.
Seared (grillet) chicken og en halvdrukken Modern Times.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten