Denne bloggen er gammel

Alle innlegg er flyttet til min nye reiseblogg på wordpress.com.

fredag 25. mars 2016

Middag på La Fiesta

Entrecote med ostegratinert enchilada.
Entrecote slik La Fiesta serverer den.

Vi hadde hørt at det skulle være mye god meksikansk mat i San Diego, naturlig nok, siden vi bare er et par mil fra grensa. Et søk på TripAdvisor fortalte oss at La Fiesta i Gaslamp Quarter skulle være et bra sted. Gaslamp Quarter ligger en knapp kilometers gange langs Market Street innover byen, og er et av de beste stedene man kan gå ut for å spise eller gjøre noe annet enn å sove om natta.

La Fiesta hadde en del fulle bord langs fortauet, men inne var det godt med plass. Vi startet med å dele noen varme nachos med en svært god guacamole. Til hovedrett fikk jeg et stort, men likevel noe tynt, stykke med entrecote som var nydelig krydret. Ina fikk en kyllingrett. Av andre retter som havnet rundt bordet kan det naturligvis nevnes flere verianter av tacos og enchiladas. Det var ingen som klaget på maten.

Kaffen derimot, var det mest puslete jeg noen gang har smakt. Hadde ikke drukket mer enn et par slurker før jeg kunne se bunnen av koppen. Men dette er helt vanlig kaffe i USA, sa de som har reist mer i landet enn oss. Heldigvis finnes det unntak.

For Inas og min mat kom regningen på 77 dollar, etter at 15% driks automatisk var lagt til. En grei pris for solide mengder med god mat.

Kyllingbryst med grillet mais.
Kylling slik La Fiesta serverer den.

 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten