Denne bloggen er gammel

Alle innlegg er flyttet til min nye reiseblogg på wordpress.com.

torsdag 18. juli 2013

Daglivarehandel

Tid: 10.juli - 2013, kl 16:00
Sted: leiligheten

Den første dagen startet på sløvest mulig måte - ved bassenget. Aller først fikk jeg æren av å handle inn litt matvarer, og dermed sett meg litt rundt i nabolaget. Komplekset er gjerdet inn, men portene ser heldigvis ut til å være åpne på dagtid. Det er tungvindt med for mange stengte dører når vi er gjester i andres leilighet, og det ikke er nøkler til alle. Supermarkedet var ikke lenger unna enn ned en gate og rundt et hjørne, og det så ut til at det var bra med kafeer og butikker i området. Supermarkedet var stort å hadde et rikelig utvalg, i hvert fall sammenliknet med Meny i Drøbak. Men jeg slet litt med å finne de riktige varene i butikken. Det jeg trodde var vanlig flaskevann viste seg å være en svært søt sitronbrus, og eggene jeg kjøpte viste seg å være hardkokte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten