Denne bloggen er gammel

Alle innlegg er flyttet til min nye reiseblogg på wordpress.com.

fredag 25. mai 2012

Middag på Citrus Bar and Grill

Skirt steak
Middagen spiste vi på Citrus, som ligger like rundt hjørnet fra hotellet. Det er et relativt stort lokale med mye folk og tilsvarende støynivå. Gjennomgangsfargen er limegrønn og atmosfæren bærer preg av å være en populær nabolagskafe. Rettene på menyen er inspirert av sjømat fra hele verden og generelt amerikanske kjøttretter.

Ina startet med en sushi, mens jeg tok sjansen på "spicy edamame" uten å vite hva det var. Det viste seg å være en type bønner som til tross for godt krydder viste seg å være vanskelige å spise på grunn av harde trevler. Jeg fikk i hvert fall smakt noe nytt, mens Ina var godt fornøyd med sushien sin.

Hovedretten til Ina var en paella med reker, blåskjell, fisk og kalamari. God, men svært mektig. Min hovedrett var en skirt steak i BBQ sause med potetmos og stekt kål. Også denne var saftig og god, men jeg har spist mørere kjøtt.

Regningen for dette og to glass med vin kom på i underkant av 100 dollar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten