Denne bloggen er gammel

Alle innlegg er flyttet til min nye reiseblogg på wordpress.com.

torsdag 23. februar 2012

Middag på Captain's Restaurant

Etter å ha fått dusjet barna skikkelig etter Dødehavsturen gikk vi alle for å spise middag på Captain's Restaurant ikke langt unna hotellet. Servitørene, kledd i matrosdress, var raske med å sette sammen et bord til oss. Menyen er mye av det samme som vi har blitt vant til, i tillegg til nasjonalretten musaff, som dessverre måtte forhåndsbestilles. Dermed valgte jeg i stedet samme retten som Ina hadde dagen før, med tahina i stedet for tomat. Tahina forsto jeg var en slags sesamsaus, men for meg liknet det mest på fløte. Angret litt på at jeg ikke gjorde som Ina og bestilte med tomat i stedet, for sausen trakk ikke inn i kjøttet på samme måte som tomatsaus ville ha gjort. Den ble servert med en vanvittig mengde ris. Andre spiste ulike biffretter, pasta bolognese eller burger. Hele regningen for 10 hovedretter kom på 73 JD, delvis fordi de ikke serverte alkoholholdig drikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Blogglisten